27 weken zwanger - Op naar het ziekenhuis!

26-10-2017

De laatste week voel ik dat ik vaker harde buiken heb en soms trekt dit door naar mijn rug en onderbuik. Vandaag was ik nog geen uurtje weg van mijn 2 wekelijkse controle bij de gynaecoloog en ik had het weer. Het bleef de volgende 3 uur aanhouden. 

 Daar sta je dan, pas bij de gynaecoloog geweest en met twijfels ... Zou ik toch maar even gaan of is het niets?


Uit het onderzoek van deze ochtend blijkt dat de meisjes perfect op schema zitten.

De dokter had zich wel heel duidelijk gemaakt dat ik voor het minste twijfel naar het ziekenhuis zou moeten gaan. 

'Dit is een hoog risico zwangerschap. Je mag je zeker nooit schuldig voelen want je kan nooit teveel op controle gaan!' Zei de gynaecoloog. 

Ondanks het feit dat alles in orde is met de tweeling kreeg ik wel een waarschuwing die zeer sterk aankwam. Hierdoor besloot ik toch maar te gaan.

Constant een gespannen buik , last van je rug met af en toe lichte menstruatiepijnen en vanaf het moment dat je klaarligt op het ziekenbed voel je je buik veranderen in een bolletje zachte pudding. Zo typischJ! Een half uurtje aan de monitor en alles blijkt perfect in orde te zijn. Gelukkig maar !

Zoals de lieve vroedvrouw zei : 'Beter een keertje teveel dan een keertje te laat!'


Ik denk dat veel vrouwen met een dubbel gevoel zitten bij twijfel. Zou ik gaan? Maar wat als het voor niets was? Wat zullen ze denken? Hoe verliep jouw verhaal? 


NoĆ«mi Romagnoli - mama Blogster
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin