Het grote nieuws!  Twee hartjes ? 

18-10-2017

Het klinkt misschien gek maar ergens had ik dit voorgevoel wel. 

Ik wist nog maar net dat ik zwanger was en al meteen kwam die buik naar voren! Het feit dat dit gebeurde had natuurlijk niets te maken met dat er twee hartjes in mijn buik klopte. Het gebeurd vaker dat je bij een tweede zwangerschap sneller een 'dikke buik' toont. Dit zijn je darmen die wat zwellen en je buikspieren die al eens gestretcht zijn geweest bij je eerste zwangerschap. Dit wist ik ondertussen want ik heb namelijk een aandoening, beter bekend als : 

'het ik-moet-meteen-alles-online-opzoeken-syndroom'!  

Al snel kreeg ik vaker te horen, bij geklaag over mijn buik, 'misschien is het wel een tweeling'. Dit trok ik altijd in het belachelijke aangezien dit in mijn ogen onmogelijk waar kon zijn. Het komt niet eens voor in onze families!

Toch kwam ik steeds meer het woord 'tweeling' tegen. Waren het geen vrienden die spotte met mijn 'dikke buik' dan zag ik het wel in boekjes of las ik weer iets op het internet of werd er gepraat over tweelingen op tv. Al lachend zei ik eens tegen Bert 'stel u voor dat het een tweeling is'. :)

 

15 juni 2017

Het moment was aangebroken . Ons eerste echo! Ik mocht me klaarleggen en we gingen het te zien krijgen. 

'Bert, kom langs me zitten en houdt Noah zeker bij u zodat hij niets krijgt te zien waar hij ooit spijt van kan krijgen...   :)'.

Al snel vielen de woorden ' Het zijn er twee'!  Het eerste wat ik riep was ' ik zei het nog hè! ' . Bij Bert vielen niet veel woorden eerder een mond vol tanden. Ik neem aan dat hij nogal verrast was , vooral omdat ik  ineens Noah hoorde roepen aan de verkeerde kant van het ligbed ' HUH , mamaaaaa!!!!!!!' met zijn wijzende vinger ' . Ocharm het kind! Het is te hopen dat hij dat beeld weer snel kwijt was :) 


Hier zie je ons eerste echo. Twee bollekes. Na de tweede echo kon de gynae met zekerheid vertellen dat het ging om een eeneiige-tweeling.

Noëmi Romagnoli - mama Blogster
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin