Harde buiken : onschuldig of toch niet?

09-11-2017

Dankzij dit filmpje wist ik wat doen!

Al 3 dagen leek het of ik vaker harde buiken kreeg. Het verschil met de andere keren was dat ik er deze keer 's nachts ook wakker van werd.  Ik had helemaal geen pijn dus dan twijfel je wel eens of het nu serieus zou zijn of niet. 

En dan was er ook nog de kwestie: 'wat is nu een echte harde buik? Soms zijn het ook gewoon de kindjes die een bepaalde positie aannemen waardoor harde plekjes ontstaan op de buik . Aangezien ik twee spruitjes heb neemt mijn buik soms wel speciale vormen aan :) 

De beslissing om toch maar naar het ziekenhuis te gaan komt dankzij volgend filmpje dat ik de dag ervoor toevallig tegenkwam van 'channel mum' op Facebook . 

Het is dankzij dit filmpje dat ik wist waar ik op moest letten. 

Mijn baarmoederhals was op 2 dagen van  3,5 cm naar 2cm gegaan. Omdat ik in verwachting ben van een eeneiige tweeling hebben ze geen risico genomen en besloten om me weeenremmers en longrijping te geven voor de kindjes. Nu hopen dat ze nog lang genoeg blijven genieten in mijn buik ! Waarschijnlijk wel met platte rust in het ziekenhuis of thuis. Dat weet ik binnen enkele dagen pas. 

i'll keep you posted ;)

NoĆ«mi Romagnoli - mama Blogster
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin