Een tweelingzwangerschap aankondigen!

20-10-2017

Misschien overdenk ik alles, maar ik vind het best wel speciaal om in verwachting te zijn van twee wondertjes. En dat zorgde er natuurlijk voor dat ik toch wel even gezocht heb naar een mooie 'social  media aankondiging'.  Pinterest zit altijd vol leuke ideeën. smartphoto had ook zeer leuke ideeën. 

https://www.smartphoto.be/blog/zwangerschapsaankondigingen-voor-een-tweeling


Bij Noah hebben we gewacht tot ik 12 weken was om het bekend te maken. Bij de tweeling was dit ook de bedoeling, maar deze keer was dat toch iets moeilijker. Ik geloof dat ik ongeveer 8 weken ver was toen we het tegen mijn zussen en ouders vertelde. Ondanks het feit dat we op dat moment hadden afgesproken om het nog niet verder te vertellen tot ik zeker 12 weken was kreeg ik een paar uurtjes later al proficiat berichtjes van tantes en nichten van me :) Wat het toch met je doet , 'de euforie'!

En later kwam de bekendmaking van de geslachtjes natuurlijk voor familie en vrienden :) Noah was super trots dat hij deze eer kreeg! En ja hoor ... twin girls ! Spannend...

Noëmi Romagnoli - mama Blogster
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin