mijn baby's zijn super actief!

07-11-2017

Zot is het! Mijn twin girls zijn griezelig actief :) . De kleintjes hebben het mijn gynaecoloog  maandag ook niet echt gemakkelijk gemaakt. Dat beloofd! Denk ik dan . Begrijp me niet verkeerd, het is super goed dat ze actief zijn, maar je stelt jezelf dan toch de vraag ' zouden ze ook heel actief zijn na de geboorte? Ons zoontje Noah is super braaf. Ook hij heeft een eigen willetje natuurlijk maar we mogen van geluk spreken met zo een heerlijk kind. En nu komen er binnenkort ineens 2 meisjes bij. Wat gaat dit geven? Uit ervaringen van andere twin mammies hoor ik dat het best wel pittig kan zijn. Ik ben ondertussen ook een lid van deze super interessante facebook-groepen  nl. tweelingen en meerlingen in België en tweelingen in Vlaanderen . Super interessant als je met vaagjes zit, twin koopjes zoekt of emotionele steun nodig hebt in een paniek situatie :).


Is het nu eigelijk ook zo dat je baby hyper is als hij of zij dit in de buik ook al waren? 

Dit vond ik erover...

Maar wat is jullie ervaring ?


Noëmi Romagnoli - mama Blogster
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin