Yentl & Izzy's eerste minuutjes

24-12-2017

Spoedkeizersnede 

De keizersnede stond gepland in de namiddag maar jullie wilden het hef in eigen handen nemen. Bij het luisteren van jullie hartjes tijdens de ochtend monitor merkte ik dat Yentl's hartje dipjes maakte. De vroedvrouwen kregen het in het oog en reageerden meteen. De dokter werd verwittigt en mijn bed werd al van de rem gehaald. Het ging allemaal super snel. Onderweg probeerde ik Bert aan de lijn de krijgen. Ik kreeg mijn operatie-schort aan en alles werd klaargelegd voor mijn spoedkeizersnede. 

Met enorme angstgevoelens lag ik op de operatietafel. Een epiduraal gekregen, ik werd in een blauw plastiek bedekt op mijn buik na. Klaarwakker en trillend lag ik daar met een lieve vroedvrouw langs me die mij probeerde te doen ontspannen door 'small talk'. 

Geen 10 minuten verder hoor ik Yentl's eerste krijs. Nu kon ik wat spanning loslaten en daarmee ook mijn tranen. 1 minuut hierna volgt alweer een prachtig geschreeuw van onze Izzy. 

Ik ben zo opgelucht !

Ik hou van jullie.

Welkom mijn engeltjes ! 

Geboren op een minuut van elkaar af op  22 december 2017.

Yentl 1 kg 915

Izzy 2 kg 065

NoĆ«mi Romagnoli - mama Blogster
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin